Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizfevkü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tutulmak dâhilin en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının teferruatlı açıklamalarını adida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en uygun aşina dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu temas noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter başlangıçarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine angajmanlar ve uygulayım özetler ya da iş özetleri için selen dâhilerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek alegori açılmasını ve okunmasını tedarik etmek dâhilin mesabe yollamak kritik örutubet taşır. Kişiye özel dâhilerik ve taalluk çekici teklifler katılımı tasarruf etmek konusunda çok aksiyone yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve taalluk çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene sağlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en ağırlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. âlem ve araştırı dâhilin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Video pazarlama bellik nüansındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin senelerdir zaviye taşı konumunda. Video kırışmak, içeriğinizi elan okkalı insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü semt sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya isteklendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği taalluk çekici şekilde yollamak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal medya, belli bir nişangâh kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız rabıtalantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Facebook hala dünyanın en kocaman içtimai medya platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile rabıtalantı sağlamak dâhilin harika bir mevzi. Her içtimai medya platformu farklı dâhilerik türlerine malik olsa da bütünü nispeten videoteyp/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden nite savurmak istediğinizi her dem oda önünde bulundurun ve buna için tertip gestaltn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en uygun şekilde istismar etmek dâhilin dijital pazarlama taktiklerini sabah akşam uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan okkalı deli dolu kullanıcıya malik. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde gücük ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Ama içtimai medyada evetğu üzere mesajlar gücük ve öz olursa ruhlu hale hasılat. Pazarlama ekipleri, ancak sağlam dâhileren gücük ileti hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli taalluk çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, içeriğiniz nişangâh kitlenizin lakinç ve taalluk sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme dâhilin mesabe sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, selen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital vardiya kartları üzere dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün dâhileriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylelikle, arama sonuçlarında elan faziletli sıralarda ve elan kesif görülür, içeriğinize gidiş geliş geriışı sağlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web içeriğinizde uygun mabeyinştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan okkalı sözcükten oluşan ifadeler) içmek SEO’nuzu elan uygun hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme konusunda elan faziletli sonuçlar sağlar. Yüksek itibarlı üçüncü semt sayfalardan örgensel angajmanlar sarmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir angajmanya mevrut her tıklama dâhilin ödeme gestaltlır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik sıkıntısızışlarında hayallenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), kocaman etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve rabıtalantı göstermesi dâhilin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çaldatmaışmasıyla teşhistabilir. üste web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nicelikını (elan okkalı tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.